Co je to SEO? Průvodce světem optimalizace
Říká vám něco tento pojem? Pojďme si tu jeho význam vysvětlit.
SEO je zkratka z anglického Search Engine Optimization a zjednodušeně znamená optimalizaci pro vyhledávače, jako jsou Google, Seznam a další. Jsou tak označené metody, které mají za cíl, aby se určená URL zobrazovala na předních místech vyhledávačů. Takové získání přední pozice ve výsledcích vyhledávání zvyšuje šanci získání většího počtu cílených návštěvníků pro vaši webovou stránku.
Četnost lidí, kteří nakupují přes internet, se stále zvyšuje. On-line prezentace se tak stává mnohem více důležitější součástí podnikání. Avšak mít webové stránky a profily na sociálních sítích samo o sobě nestačí, musí vás jít také snadno dohledat! A přesně s tím vám SEO pomůže.
SEO marketingový nástroj má nespočet cílů, my si shrneme pár nejdůležitějších do pěti bodů:
Zvýšení počtu návštěvnosti
Zvýšení zisku
Lepší viditelnost vaší značky na internetu
Zvýšení doby strávené na stránkách, a tedy snížení míry brzkého odchodu ze stránek
Zlepšení konverze

Techniky SEO
Jak už bylo zmíněno výše, metodou (technikou) je tedy každá činnost, která napomůže k dosažení cílů. Pozor, nesmí jít o podvodné techniky. V podstatě si své přední zobrazení musíte zasloužit, SEO vyžaduje hodně času. Pokud zvolíte cestu podvodné techniky, vyhledávače vás stejně za nějakou tu dobu odhalí, a vaši doménu tak penalizují, že se vám to ve výsledku doopravdy nevyplatí.
Na co se tedy soustředit?
Užívání klíčových slov a jejich rozložení ve struktuře stránek i v nadpisech
Rychlost
Uživatelské rozhraní
Relevance a duplikace obsahu
Přesměrování
Copywriting
Používání krátkých a srozumitelných URL adres
Aktivity na sociálních sítích
… a spousta dalších…
SEO je nekonečný a periodický proces. Musí se na něm pracovat neustále, nechcete-li zaostat za konkurencí.
Zdá se vám to jako spousta informací, ale přesto chcete pro svou firmu udělat to nejlepší? Můžete to nechat na odbornících - na nás.